Často kladené otázky

1. Akým spôsobom si mám objednať tovar?

Tovar si môžete vložiť do košíka aj pokiaľ nieste v našom obchode registrovaný. Po vložení všetkého tovaru ktorý si chcete zakúpiť stlačte tlačítko "ZAPLATIŤ" . Pokiaľ ešte nieste našim zákazníkom môžete sa zaregistrovať - nebojte sa Váš nákup zostane aj počas registrácie v košíku. Po úspešnom vyplnení objednávky dostanete do Vašej e-mail schránky potvrdzovací e-mail o tom, že ste si u nás objednali tovar. Objednať tovar si môžete aj bez registrácie. Vložte si tovar do košíka, stlačte tlačidlo "ZAPLATIŤ" a na novo otvorenej stránke stlačte tlačidlo "NÁKUP BEZ REGISTRÁCIE". Vyplňte údaje potrebné pre doručenie tovaru a pre prípadnú komunikáciu s Vami. Prečítajte si odstavec o ochrane osobných údajov a následne ho zaškrtnite. Stlačte tlačidlo "ULOŽIŤ ÚDAJE", vyberte si spôsob doručenia. Prečítajte si obchodné podmienky a zaškrtnite ich. Nakoniec treba kliknúť na vybraný spôsob platby a zobrazí sa Vám stručné zhrnutie Vášho výberu. Objednávku potvrdíte kliknutím na zelené tlačidlo "OBJEDNÁVKA S POVINNOSŤOU PLATBY (suma objednávky)". Následne dostanete potvrdzujúci e-mail o tom, že ste si u nás objednali tovar. 

Ak máte akékoľvek problémy s objednávkou, tovar si môžete objednať aj telefonicky na našej zákazníckej linke.

2. Aká je cena balného a dopravy a kto ju hradí?

Pri nákupe do hodnoty 50€ je cena balného a dopravy na území SR 2,40 € (Slovenská pošta) alebo 2,50 € (Kuriér SPS) a hradí ju kupujúci. Pri nákupe nad 50 € máte balné a poštovné Slovenskou poštou aj kuriérom SPS ZADARMO - uhradí ho za Vás paradnica.sk. Ak si zvolíte spôsob platby dobierkou, účtuje sa poplatok za túto službu v sume 1 € aj pre Slovenskú poštu aj pre kuriéra SPS a to aj v prípade dopravy zadarmo.

Pri nákupe v akejkoľvek hodnote tovaru je cena balného a dopravy na územie ČR fixná a hradí ju kupujúci. Poštovné a balné je 10.00 € a tovar je doručený kuriérom IN TIME. Pri spôsobe platby dobierkou sa účtuje poplatok za túto službu v sume 1 €.

3. Ako sa uhrádza cena za tovar?

Cena za tovar sa uhrádza buď formou dobierky (t.j. uhradíte ju priamo poštovej doručovateľke alebo na pošte po vydaní tovaru, priamo kuriérovi UPS) alebo bezhotovostne, čiže bankovým prevodom na účet, ktorý je uvedený v objednávkovom formulári. Platbu je potrebné uhradiť do 3 pracovných dní odo dňa zadania objednávky. Do variabilného symbolu je potrebné uviesť číslo objednávky. Platbu je možné zrealizovať aj prostredníctvom PayPal. Pri platbe vopred (bankový prevod, PayPal), bude tovar odosielaný až po pripísaní správnej sumy na náš účet.

Pri dobierke si účtujeme poplatok vo výške 1 € ktorý slúži na pokrytie našich nákladov spojených s vyššou cenou tejto služby. Tento poplatok za dobierkovú službu platí pre SR a ČR.

4. Kedy môžem tovar očakávať?

Všetok ponúkaný tovar máme na sklade. Je v našom záujme, aby Vám bol tovar doručený v najkratšom čase, zvyčajne je to do 4 pracovných dní od dňa objednávky (Slovenská pošta 2-4 prac.dni, kuriér SPS 1-2 prac.dni). V deň expedície dostanete e-mailové avízo o tom, že Vaša zásielka bola expedovaná. Tovar odosielame prostredníctvom Slovenskej Pošty a.s., alebo prostredníctvom kuríéra SPS a ako odosielateľ je uvedený Stanislava Škúciová

Ak máte záujem o prioritné dodanie tovaru - kontaktujte nás na našej zákazníckej linke, prípadne dajte do poznámky v objednávke.

5. Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar?

V prípade, že nebudete prítomný, tak Vám poštár zanechá vo vašej schránke žltý lístok s oznamom o tom že Vám prišla zásielka. Zásielka je uschovaná na vašej pošte po dobu 18 dní. Ak ani v tejto dobe tovar neprevezmete, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. V prípade ak žltý lístok nedostanete, vyžiadajte si od nás prostredníctvom mailu alebo zákazníckej linky podacie číslo a následne sa informujte na svojej pošte . Pri doručení kuriérom SPS (v ČR IN TIME), sa Vám kuriér snaží doručiť zásielku 3 po sebe nasledujúce pracovné dni. Ak zásielku nepreberiete, vráti sa nám späť.

6. Čo sa stane v prípade, ak odmietnem prevziať objednaný tovar ?

V prípade ak odmietnete prevziať objednaný tovar a nebudete mať na to zvláštny dôvod, tak budete zaradený do slovenského registra nespoľahlivých zákazníkov a nebudeme Vám už v budúcnosti žiaden tovar na dobierku expedovať. Tak isto Vám budú vymazané všetky zákaznícke body.

7. Prišiel mi od Vás tovar, avšak nevyhovuje mi veľkosťou.

V takomto prípade môžete samozrejme tovar vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Podmienkou je, aby tovar bol nepoužívaný, nepoškodený, so všetkými visačkami a s dokladom o jeho zakúpení, čiže faktúrou. Ešte pred vrátením tovaru, nás prosím kontaktujte telefonicky alebo e-mailom na info@paradnica.sk či si želáte vymeniť tovar za iný alebo či chcete vrátiť peniažky. Tovar zbaľte aj s priloženou faktúrou, vyplneným reklamačným formulárom z našej stránky a zašlite nám ho na adresu     Stanislava Škúciová,Horné Saliby 1190,92503.  Peniažky Vám zašleme najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Peniažky posielame na účet, tak nezabudnite napísať jeho číslo.

8. Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a začína plynúť dňom dodania tovaru. Na záruku sa nevzťahuje bežné opotrebenie tovaru.

9. Poskytujete benefity verným zákazníkom?

Naši zákazníci dostávajú za každý nákup zákaznícke body, za ktoré môžu získať zľavy na celý nákup až do výšky 20%. Bližšie informácie o tom, ako zákaznícke body fungujú sa dočítate tu: http://www.paradnica.sk/info/zakaznicke-body-5

Ďaľšie benefity pre našich zákazníkov

  • Zľavy až do 20%
  • Časovo limitované akcie ( poštovné zdarma a podobne)
  • Prezentácie exkluzívneho tovaru len a len pre Vás
  • Súťaže o zaujímavé ceny
  • Garancia najlepšej ceny

Moduly, platobné brány, preklady a služby pre PrestaShop

PrestaShop Addons, Payment gateways and Services

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Tvorba e-shopov a webových stránok

Internetové stránky a e-shopy

Depeche Mode Shop